knjige
slika

Pripravili smo seznam najbolj pogostih vprašanj in odgovorov nanje. Če ne najdete ustreznega odgovora, vas prijazno prosimo, da nam pišete ali nas pokličete.

Kontakt
Kdaj prejmem svoj naročen zMüesli?

 

zMüeslije polnimo v ponedeljkih in četrtih, tako da naročila, ki jih bomo prejeli od četrtka popoldan do ponedeljka dopoldne bodo pri vas v torek v dopoldanskih urah. Naročila prejeta od ponedeljka popoldan pa do četrtka bodo pri vas predvidoma v petek. Če slučajno pride do kakšne nepričakovane zamude vas obvestimo.

 

Kako lahko plačam naročene izdelke?

 

Trenutno ponujamo dva plačilna načina in sicer, po predračunu in po prevzetju.
Če se odločite za plačilo po predračunu, po naročilu na svoj elektronski naslov prejmete podatke o našem transakcijskem računu in nato nam nakažete denar. Ko je denar nakazan se vaše zMüesli naročilo odpošlje.

 

Ali lahko zMüesli prevzamem tudi osebno in se s tem izognem plačilu poštnine?

 

Seveda! Ponujamo vam tudi možnost osebnega prevzema in sicer na Industrijski cesti 1, Grosuplje, kjer imamo polnilnico, če želite pa lahko svoje naročilo prevzamete tudi v Ljubljani- Vošnjakova ulica 5. Ko boste oddali naročilo z željo po osebnem prevzemu vas v kratkem kontaktiramo, da se zmenimo za dan in uro prevzema.

 

Kakšni so stroški pošiljanja?

 

Poštnina znaša 3,5€. Ob naročilu nad 70€ pa vam poštnino častimo mi. Od meseca Aprila 2017 dostavljamo s pošto Slovenije.

 

Kje lahko preverim, če je bilo naročilo oddano?

 

Ko na naši spletni strani naročite zMüesli, prejmete povratni e-mail z vsemi podatki: naročeni izdelki, poštnina, končna cena. Če tega e-spročila slučajno ne prejmete, preverite predal za vsiljeno pošto (“spam folder), če ga še tam ne najdete nam hitro pišite na info@zmuesli.si ali nas pokličite na 041 389 735, da zadevo takoj preverimo in popravimo.

 

Paketka nisem mogel prevzeti, ker me ob prihodu poštarja ni bilo doma. Kaj pa zdaj?

 

Vsaka skrb je odveč! :) Poštar vam je v vašem poštnem nabiralniku pustil obvestilo s katerim lahko svoj naročen paket prevzamete na pošti. Če listka slučano v nabiralniku ni, nam pišite na www.zmuesli.si in v kratkem času vam pošljemo številko vašega paketa, da lahko paket na pošti dvignete tudi brez obvestila.

 

Kako mi lahko zagotovite, da bom prejel napoškodovan paket?

 

Vsak paket bomo zelo skrbno zapakirali, da do poškodb ne bo prišlo. zMüesli bo zapakiran najprej v vrečko, nato pa še v priročno škatlo, vse skupaj pa nato postavimo še v transportno škatlo polno polnila. Vaš paket bo na cil prišel točno tak, kot mora. Če se slučajno zgodi, da je paketek poškodovan, ga slikajte in nas takoj kontaktirajte  na 031 547 493 ali na info@zmuesli.si in brezplačno vam bomo poslali nov paket

 

Kakšen rok trajanja ima moj zMüesli paket?

 

To je odvisno od sestavin, ki jih boste dodali v svoj zMüesli paketek, vendar rok trajanja ne bo krajši od 3 mesecev.

 

Problem imam izbrati svoj zMüesli, saj imate na voljo res veliko odličnih in čudovitih sestavin.

 

Tudi na ta “problem” smo se pripravili, zato smo vam pripravili kopico že sestavljenih paketkov, vsakega za svoj namen. Tako imamo paketke: za prebavo, antistresko, fit, možganček, otroško mešanico … Oglejte si vse paketke.

 

Koliko zMüeslija bom prejel in kakšno je razmerje med osnovo ter dodatki?

 

Prejeli boste 350g oziroma 500g okusnega zMüeslija. Razmerje med osnovo in dodatki bo približno šestdeset odstotkov osnove ter štirideset odstotkov dodatkov- kar je tudi preizkušeno najboljše razmerje!

 

Ali za izdelke, kjer piše, da ne vsebujejo glutena, lahko to 100% potrdite?

Zagotovoti tega žal nemoremo saj so izdelki pakirani v prostoru  kjer so lahko prisotni tudi oreščki in semena.

 

Ali je količina sestavin, ki jih lahko izberem za svoj zMüesli, omejena?

 

Nikakor. Izberete lahko kolikor želite osnov ter dodatkov. Mi bomo upoštevali vse vaše želje in zapakirali tako, da bo skupna teža zMüeslija 350g oziroma 500g (odvisno katero velikost boste izbrali).

 

Kaj se zgodi, če ne prevzamem paketa dostavljenega s Pošto Slo.?

Če paketa ne prevzamete v roku 14dneh se ta vrne nazaj na naš naslov. V tem primeru nastanejo dvojni stroški poštnine to znaša 7€. Kupec mora kriti dvojne stroške poštnine, saj je bila to njegova napaka.