ALI SO PROTEINSKI NAPITKI PRIMERNI ZA NOSEČNICE, STAREJŠE LJUDI, VEGANE,..

Kaj je lahko narobe s proteini?

Proces izdelave nekaterih proteinov pogosto zahteva izredno visoko temperaturo, ki drastično zmanjšajo kvaliteto beljakovin (spremeni se struktura beljakovin, v nasprotju z običajnim procesom denaturacije, ki se zgodi med prebavo ali kuhanjem), do take mere, da postanejo praktično neuporabni hkrati pa povečujejo konzervanse, MSG in druge rakotvorne snovi.

 
Druga večja težava je osiromašenje osnovnega živila. Beljakovine so preveč “čiste”, ne vsebujejo zdravih maščob, vlaknin, mineralov, vitaminov, antioksidantov…
Zdrave maščobe in maščobne kisline pomagajo telesu do pravilne uporabe beljakovin, vitaminov in mineralov.
Preveč beljakovin in premalo maščobnih kislin (omega 3 in omega 6) lahko povzroči negativne bilance kalcija, ki lahko privede do krhkih kosti (premalo vitamina K2), težave z očmi (premalo vitamina A), zmanjšanja odpornosti (pogosto povezano s pomanjkanjem vitamina D), zastrupitve črevesja in druga tveganja za zdravje, ki nastajajo zaradi preveč “čiste” poraba beljakovin.

Starejši? 
Starejši generaciji pogosto svetujejo, da dopolnijo svojo prehrano z beljakovinskimi dodatki za preprečevanje bolezni in starostne degeneracije. Toda brez pomembnih maščobnih kislin, vitaminov, mineralov, antioksidantov, aminokislin in vlaknin bo uporaba beljakovin povzročila več škode kot koristi. Naši konopljini protein so prava rešitev, saj jih pridobimo s hladnim mletjem, ta tehnika pa ohranja vse dragocene vitamin, minerale, nenasičene maščobne kisline, vlaknin, esencialne aminokisline, aminokisline, antioksidante,… ki se nahajajo v semenih.

 
Nosečnice in doječe matere?
Res je, da potrebujejo nosečnice več beljakovin, vendar pa potrebujejo tudi več maščobnih kislin, vitaminov, mineralov, antioksidantov in vlaknin. Preprosto povedano, nosečnice potrebujejo več hrane. Pogosto jim v prvem trimesečju jutranja slabost preprečuje da jedo vse, kar spominja na zdravo hrano in pripravljene jedi. Z našimi konopljinimi proteini zaužijemo kakovostno, preprosto in okusno hrano.
Zagotavljajo: veliko omega 3 in omega 6 osnovnih maščobnih kislin in visok odstotek antioksidantov kot so klorofil, tokoferoli in tokotrierioli. Kar 65 odstotkov globulina in 35 odstotkov albumin proteina, kar je več kot katerakoli druga rastlina, in ki se enostavno absorbira v telo. Ne vsebuje opiatov (THC), poleg zgoraj naštetega pa vsebuje še magnezij, kalij, žveplo, fitosterole, askorbinsko kislino, beta karotene, kalcij, vlaknine, histidin, železo, fosfor, riboflavine, niacin, tiamin in veliko hranilnih snovi, ki so potrebne za zdravje in razvoj tako mame in otroka. Proteini so pomembni za nosečnice, saj plod potrebuje ta hranila za razvoj možganov, njihovo pomankanje pa lahko povzroči poporodno depresijo pri materi.

 
Vegetarijanci, vegani?
Vegetarijanci in vegani morajo biti posebno pozorni na zadostno količino zaužitih beljakovin in še posebej na esencialne maščobne kisline. Konopljini proteini zagotovijo vegetarijancem in veganom vso potrebo po nenasičenih maščobnih kislinah, antioksidantih, vitaminih, mineralih, esencialnih aminokislinah, beljakovinah, aminokislinah, vlakninah in so popoln uravnotežen brezglutenski vir.