Konopljina (oluščena) semena

Dodatne slike

Konopljina (oluščena) semena

Konopljina semena so pridelana v Sloveniji, vsebujejo veliko vitamina B (pozitivno vpliva na živce, možgane ter kožo in lase), vitamina E (pripomore k plodnosti). So popoln vir beljakovin.

Neto količina: 200g

6 razlogov zakaj uživati naša semena:

1. Seme je neverjetno hranljivo
Bogato je z zdravimi maščobami in esencialnimi maščobnimi kislinami. Prav tako je odličen vir beljakovin in vsebujejo velike količine vitamina E, fosforja, kalija, natrija, magnezija, žvepla, kalcija, železa in cinka.
Semena vsebujejo več kot 30% zdravih maščob. Izjemno je bogato z dvema esencialnim maščobnima kislinama, linolno kislino (omega-6) in alfa-linolensko kislino (omega-3), vsebuje pa tudi gama-linolensko kislino, ki ima mnogo zdravstvenih koristi. Je tudi odličen vir beljakovin, saj je več kot 30 odstotkov njihovih kalorij iz visoko kakovostnih beljakovin.

2. Seme lahko zmanjša tveganje za nastanek bolezni srca
Je odličen vir arginina in gama-linolenske kisline, ki so povezani z zmanjšanim tveganjem za nastanek bolezni srca. Zanimivo je, da lahko uživanje naših semen zmanjša tveganje za nastanek bolezni srca preko več mehanizmov.
Vsebujejo velike količine aminokislin arginin, ki se uporablja za proizvodnjo dušikovega oksida v telesu. Dušikov oksid je molekula plina, zaradi česar se krvne žile razširijo in sprostijo, kar vodi do znižanega krvnega tlaka in zmanjšanega tveganja srčnih bolezni.
V veliki študiji več kot 13.000 ljudi je bilo povečano uživanje arginina povezano z zmanjšano koncentracijo C-reaktivnega proteina (CRP). CRP je vnetni marker, povezan z boleznijo srca.
Gama-linolenska kislina v semenih, je bila povezana tudi z zmanjšanim vnetjem, kar lahko zmanjša tveganje za bolezni, tudi za bolezni srca.
Seme lahko zmanjša krvni tlak, zmanjša tveganje nastanka krvnih strdkov in pomaga srcu po srčnem napadu.

3. Seme se priporoča pri kožnih obolenjih
Bogato je z zdravimi maščobami- razmerje imajo 3: 1 (omega-6 do omega-3), to razmerje je tudi optimalno. Zelo koristijo kožnim boleznim-ekcemom in njegovim neprijetnim simptomom, aknam, srbečici, lajšajo suho, luskasto, pordelo, razpokano kožo, preprečujejo nastanek aken,…

4. Seme je odličen vir rastlinskih beljakovin
Vsebuje več kot 30% beljakovin. Seme vsebujejo vse nujne aminokisline, vitamine, minerale, antioksidante, esencialne maščobne kisline, vlaknine in esencialne aminokisline.
Štejejo za popolni vir beljakovin, kar pomeni, da zagotavljajo vse bistvene aminokisline. Bistvene aminokisline se ne proizvajajo v telesu in jih je treba pridobiti iz prehrane.
Popolni viri beljakovin so zelo redki v rastlinskem kraljestvu, saj rastline pogosto nimajo aminokislinskega lizina.
Seme vsebuje veliko količino aminokislin metionina in cisteina ter zelo visoko koncentracijo arginina in glutaminske kisline.

5. Seme zmanjša simptome predmenstrualnega sindroma in menopavze
Do 80 odstotkov žensk v reproduktivni dobi lahko trpijo zaradi fizičnih ali čustvenih simptomov, ki jih povzroča predmenstrualni sindrom.
Te simptomi so zelo verjetno posledica občutljivosti na prolaktin hormon. Gamma-linolenska kislina (GLA), ki jo najdemo v teh semenih, proizvaja prostaglandin E1, kar zmanjšuje učinke prolaktina.
V študiji o ženskah s PMS, ki so dnevno uživale semena so se simptomi PMS znatno zmanjšali. Zmanjšala se je bolečina in občutljivost dojk, depresija, razdraženost, napihnjenost, glavoboli, motnje zbranosti,..
GLA v semenih uravnava hormonska neravnovesja in vnetja povezana z menopavzo.

6. Semena zelo blagodejno vplivajo na prebavo
Za dobro prebavo so potrebne vlaknine. Semena so zelo dober vir vlaknin, vsebujejo 20 odstotkov topnih vlaknin in 80 odstotkov netopnih vlaknin.
Netopne vlaknine nase vežejo žolčno kislino in druge škodljive spojine iz črevesja in njegove okolice, s tem pa pospešijo njihovo izločanje iz telesa. Zmanjšujejo tveganje za nastanek sladkorne bolezni.
Topne vlaknine tvorijo gelasto snov v črevesju, so dragoceni vir hranljivih snovi za koristne prebavne bakterije, opravljajo vzdrževalna dela v arterijah in vežejo nase kisline za prebavo, ki vsebujejo holesterol. Za tvorbo manjkajočih količin kisline morajo jetra iz krvi posrkati dodaten holesterol, zaradi česar se zniža vrednost holesterola v krvi. Znižujejo sladkor v krvi in znižujejo vrednost slabega holesterola (LDL).

Semena vsebujejo tudi vseh osem aminokislin, ki jih človeško telo ne more proizvajati, jih pa nujno potrebuje za normalno delovanje.
Dragoceno je predvsem zaradi vsebnosti alfalinolenske kisline, ki pozitivno vpliva na srce in ožilje ter zelo redke gamalinolenske kisline. Obe maščobni kislini se uporabljata tudi pri zdravljenju rakavih obolenj.

Seme je bogat vir beljakovin, saj vsebuje kar trikrat več beljakovin kot soja. Seme je unikatno – kar 65 odstotkov vseh beljakovin je globulin, ki ga telo porablja pri proizvodnji protiteles, ko se imunski sistem brani pred vdori tujih organizmov. Seme je neverjetno hranljivo, zmanjšuje tveganje za nastanek bolezni srca, priporoča se pri kožnih obolenjih, je odličen vir rastlinskih beljakovin, zmanjšuje simptome predmenstrualnega sindroma in menopavze, blagodejno vpliva na prebavo.

Semena lahko jemo samostojno ali pa kot dodatek pri kuhanju ali peki.
So okusen prigrizek ali dodatek zMüeslijem, pekovskim izdelkom, smutiju, jogurtom, solatam,..

Hranilna vrednost (100g):
Energijska vrednost 455kcal, beljakovine 24g, ogljikovi hidrati 1,5g (od tega sladkorji 0.0g), maščobe 31.6g (od tega nasičene 3.2g), vlaknine 30.6g

Opis izdelka je zgolj informativne narave in ni bil potrjen s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

100% naravno
7,25 €
-
+
ALI

Razpoložljivost: Na zalogi

Morda vas bodo zanimali naslednji izdelki