Zmisli si prigrizke

Zmisli si

Klikni za prikaz brezglutenskih sestavin

Brez glutena

1. korak: Izberi količino

2. korak: Izberi dodatke (brezplačno)

  • .

    Dodaj
  • Kokos pomaga imunskemu sistemu, saj vsebuje zdrave protivirusne, proti glivične in protimikrobne nenasičene maščobne kisline.

    Dodaj
  • Zavira rakava obolenja, zdravi srce, zdravi ledvična obolenja, ureja prebavo, ohranja zdravo kožo, spodbuja rast las ter lesk.

    Dodaj
  • Kivi je sadež, v katerem se skriva obilje koristnih hranilnih snovi. Med njimi še posebej izstopa vitamin C, kivi pa je tudi dober vir vitamina K, kalija in celo folne kisline.

    Dodaj
  • Je zakladnica mineralov, beljakovin in fosforja, poleg tega pa vsebuje še vitamine A, B in C. Izboljšuje prebavo in absorpcijo vitaminov, topnih v maščobi in aminokislin.

    Dodaj
  • Eksotični sadež, ki je je bogat z vitamini A, B-kompleksom (še posebej z B6), C, E in beta karotenom, ki ga organizem potrebuje za tvorjenje vitamina A. Lahko se pohvali tudi z aminokislinami, kalcijem, železom, magnezijem, kalijem...

    Dodaj
  • Hrustljavost oreščkov v kombinaciji z nežnostjo čokolade povzroči popolno usklajenost okusov.

    Dodaj
  • S svojo sladkostjo ter dodatkom prvovrstne čokolade predstavljajo pravo razvajanje brbončic.

    Dodaj
  • Edinstvena kombinacija hrustljavih koruzic začinjenih s soljo bodo popestrile okuse zMueslijev tistim, ki si upajo eksperimentirati.

    Dodaj
  • Za tiste še malo bolj pogumne, slane hrustljave koruzice začinjene s kanček čilija.

    Dodaj
  • Zanimiv piškot, ki bo navdušil vsakega.

    Dodaj
  • Zanimiv piskot, ki bo navdušil vsakega.

    Dodaj
  • Sveže pekoče paprike so bogat vir vitamina C, ki je močan antioksidant. Je bistvenega pomena za sintezo kolagena v notranjosti človeškega telesa. 

    Dodaj
  • Arašidi, oviti v wasabi (japonski hren) srajčko.

    Dodaj
  • Čičerika čisti prebavila in spodbuja delovanje ledvic (iz telesa odvaja vodo). Zaradi visoke vsebnosti beljakovin pomaga pri preprečevanju bolezni srca in ožilja.

    Dodaj
  • Dodaj
  • So vir vitaminov B-kompleksa, ki uravnavajo presnovo, kalija, kalcija in magnezija ter posledično znižujejo visok krvni pritisk, zdravih maščob, ki znižujejo raven slabega holesterola, ter vlaknin, ki skrbijo za dobro prebavo.

    Dodaj
  • So odličen vir vitamina K, vlaknin, beljakovin, bakra, magnezija, fosforja, folate, beljakovin, kalioja, selena, mangana, cinka in železa.  Uravnavajo krvni tlak, znižujejo tveganje za težave srca in ožilja.

    Dodaj
  • Vsebujejo veliko zdravih maščob in malo ogljikovih hidratov, kar posledično pomeni, da ne dvigajo krvnega sladkorja, ne spodbujajo izločanja inzulina ter ne vodijo v nihanje sladkorja, nabiranje kilogramov in konstantno željo po prehranjevanju. 

    Dodaj
  • So bogat vir antioksidantov, ki ščitijo pred boleznimi srca in ožilja. Vsebujejo tudi veliko pomembnih beljakovin in nenasičenih maščob ter vitamin B3, ki je pomemben pri uravnavanju holesterola.

    Dodaj
  • Vsebujejo 18 vrst aminokislin, vključno z nekaterimi, ki jih telo samo ne more tvoriti, 11 mineralov, 6 vitaminov ter nenasičene maščobe. Odlične so za krepitev imunskega sistema, povečajo proizvajanje rastnega hormona, uravnavajo krvni pritisk, zmanjšujejo holesterol, čistijo kožo.

    Dodaj
  • So odličen vir vitaminov B6 in C, vlaknin, kalija in mangana ter dober vir folata, riboflanina, magnezija in bakra. Preprečuje nastanek raka na dojkah in na debelem črevesju. So izdaten vir kalija, pomagajo pri velikih telesnih naporih, uravnavajo prebavo, pomirijo želodec in izboljšujejo razpoloženje.

    Dodaj
  • Je odličen vir vitamin A, C in mangana. Je dober vir vlaknin, vitamin B6, folate, tiamina, magnezija, kalija in bakra. Vsebuje antioksidante flavonoide, ki pomagajo pri kroničnih boleznih. Ananas zmanjša intenzivnost vnetij in onemogoči nastanek raka na debelem črevesju.

    Dodaj
  • Ima veliko vitaminov A, C,E in K, floata, vlaknin in kalija. Poleg tega je dober vir tiamina, riboflavin, niacin, pantotenske kisline, kalcija in magnezija. Okrepi imunski sistem. Posušena papaja je biološko polnovredno živilo, ki blagodejno učinkuje na črevesno sluznico in ohranja črevesno floro.

    Dodaj
  • Vsebuje kalcij, folno kislino, bogata je z melaninom-pigmentom, ki je zadolžen za barvo kože, las in oči. Koži bo povrnila sijaj, 

    Dodaj
  • Bogat je z antioksidanti in pomaga okrepiti imunski sistem. Pomaga prikrepitvi kosti, odvajanju urina, uravnava prebavo, pomaga pri absorpciji železa.

    Dodaj
  • Pospeši metabolizem in zmanjša apetit, doprinese k bolj intenzivni proizvodnji želodčne kisline in kot rezultat odpravlja napihnjenost.

    Dodaj
  • Visoka koncentracija vitamina C služi tudi za pospeševanje metabolizma in izgorevanje maščob. Poleg tega pomaranče vsebujejo tudi vitamin B, ki pomirja naše živce. Zaradi visoke vsebnosti kalcija krepi kosti in zobe, pantotenska kislina pa zagotavlja celično energijo.

    Dodaj
  • Uspešno delujejo proti visoki telesni temperaturi, ščiti prebavni sistem varujejo pred bakterijami, preprečujejo vnetje sečil, mehurja in ledvic, pospešujejo krvi obtok. Zavirajo razvoj rakavih celic pri rakih na debelem črevesju, prostati in možganih.

    Dodaj
  • Vsebuje veliko vitamina C, betakarotena, folne kisline in mineralov kalija, kalcija, fosforja, železa, natrija in magnezija ter vlaknin, zaradi katerih se bo izboljšala vaša prebavasebuje veliko vitamina C, betakarotena, folne kisline in mineralov kalija, kalcija, fosforja, železa, natrija in magnezija ter vlaknin.

    Dodaj
  • Marelice so bogat vir vlaknin in kalija. Uravnavajo prebavo. So odličen vir vitaminov A in C, kalija in vlaknin ter dober vir vitaminov E in K, beljakovin, magnezija, selena , niacin, bakra in mangana. Marelice zavirajo oksidativne okvare, ki nastajajo pri mnogih boleznih.

    Dodaj
  • Ugodno vplivajo na počutje, razstrupljajo organizem, krepijo ledvice, pospešujejo prebavo in spodbujajo spanec. 

    Dodaj
  • So odličen vir vitamina K, vlaknin, kalcija, magnezija, kalija, mangana in bakra ter dober vir vitamin B6, tiamina, beljakovin in fosforja. Zaradi bogate vsebnosti pektina znižujejo raven holesterola v krvi, netopne vlaknine pa pospešujejo prebavo in preprečujejo črevesne motnje.

    Dodaj
  • Oskrbujejo živčevje ter možgane s potrebno energijo, hitro višajo tudi raven koncentracije in smo tako skozi celoten dan bolj vitalni in kreativni.  So odličen vir vlaknin, kalija, bakra in mangana ter vitamin B6, niacin, pantotenske kisline in kalcij.

    Dodaj
  • sočno mehka jabolka s cimetom in vanilijo

    Dodaj
  • So izvrsten vir vlaknin in dober vir vitamina C in K ter kalija. Vsebujejo več pomembnih flavonoidov, ki pomagajo v boju zoper rakavega obolenja. Učinkujejo razstrupljevalno ter ustvarjajo ugodne razmere za koristne mikroorganizme in hkrati neugodne razmere za škodljive mikroorganizme.

    Dodaj
  • Za popoln zimski okus zMueslija, ki te spomni na radosti idiličnega prazničnega časa.

    Dodaj
  • Pričarajo ti popoln zimski okus, ki te spomni na vse radosti tega časa.

    Dodaj
  • Vsebujejo organske kisline (citronsko in jabolčno), vitamine A, B, C, E in K, železo, kalij mangan, magnezij, pektin, veliko količino antioksidanta antocianina,..

    Dodaj
  • Suhe slive vsebujejo ogromno antioksidantov, vitaminov in vlaknin. Vitamin A poskrbi za naš vid, kožo in sluznico, pomaga pri utrujenosti, izboljša krhke nohte in krvaveče dlesni. V suhih slivah je tudi veliko vitamina C, ki povečuje imunsko odpornost organizma, manjša bolečine v mišicah in pospešuje nastajanje kolagena.

    Dodaj
  • So odličen vir vitamin K in mangana ter dober vir vitamin B6 in C, tiamina in kalija. Znižujejo tveganje za nastanek srčno-žilnih bolezni, ščitijo pred prezgodnjim staranjem, vplivajo na zdravje kosti, preprečujejo nastanek zobne gnilobe, krepijo imunski sistem in spodbujajo prebavo.

    Dodaj
  • Dodaj
  • Slastna kombinacija razvaja naše brbončice.

    Dodaj

* Obvezna polja

6,00 €
-
+

Potrditev izbire: vsebine paketa po tem koraku ni več možno spreminjati. (Lahko le cel paketek izbrišete iz košarice in ga znova sestavite.)

6,00 €