Zmisli si

Klikni za prikaz brezglutenskih sestavin

Brez glutena

1. korak: Izberi količino

2. korak: Izberi dodatke (brezplačno)

  • Kokos pomaga imunskemu sistemu, saj vsebuje zdrave protivirusne, proti glivične in protimikrobne nenasičene maščobne kisline.

    Dodaj
  • Je zakladnica mineralov, beljakovin in fosforja, poleg tega pa vsebuje še vitamine A, B in C. Izboljšuje prebavo in absorpcijo vitaminov, topnih v maščobi in aminokislin.

    Dodaj
  • Hrustljavost oreščkov v kombinaciji z nežnostjo čokolade povzroči popolno usklajenost okusov.

    Dodaj
  • S svojo sladkostjo ter dodatkom prvovrstne čokolade predstavljajo pravo razvajanje brbončic.

    Dodaj
  • Edinstvena kombinacija hrustljavih koruzic začinjenih s soljo bodo popestrile okuse zMueslijev tistim, ki si upajo eksperimentirati.

    Dodaj
  • Za tiste še malo bolj pogumne, slane hrustljave koruzice začinjene s kanček čilija.

    Dodaj
  • Zanimiv piškot, ki bo navdušil vsakega.

    Dodaj
  • Dodaj
  • So vir vitaminov B-kompleksa, ki uravnavajo presnovo, kalija, kalcija in magnezija ter posledično znižujejo visok krvni pritisk, zdravih maščob, ki znižujejo raven slabega holesterola, ter vlaknin, ki skrbijo za dobro prebavo.

    Dodaj
  • So odličen vir vitamina K, vlaknin, beljakovin, bakra, magnezija, fosforja, folate, beljakovin, kalioja, selena, mangana, cinka in železa.  Uravnavajo krvni tlak, znižujejo tveganje za težave srca in ožilja.

    Dodaj
  • So bogat vir antioksidantov, ki ščitijo pred boleznimi srca in ožilja. Vsebujejo tudi veliko pomembnih beljakovin in nenasičenih maščob ter vitamin B3, ki je pomemben pri uravnavanju holesterola.

    Dodaj
  • Arašidi, oviti v wasabi (japonski hren) srajčko.

    Dodaj
  • Okus praženih mandljev vam bo obudilo spomine na praznični čas. Slastni praženi mandlji, so gurmanska specialiteta, ki so priljubljeni predvsem v decembrskem času.

    Dodaj
  • Vsebujejo 18 vrst aminokislin, vključno z nekaterimi, ki jih telo samo ne more tvoriti, 11 mineralov, 6 vitaminov ter nenasičene maščobe. Odlične so za krepitev imunskega sistema, povečajo proizvajanje rastnega hormona, uravnavajo krvni pritisk, zmanjšujejo holesterol, čistijo kožo.

    Dodaj
  • So odličen vir vitaminov B6 in C, vlaknin, kalija in mangana ter dober vir folata, riboflanina, magnezija in bakra. Preprečuje nastanek raka na dojkah in na debelem črevesju. So izdaten vir kalija, pomagajo pri velikih telesnih naporih, uravnavajo prebavo, pomirijo želodec in izboljšujejo razpoloženje.

    Dodaj
  • Je odličen vir vitamin A, C in mangana. Je dober vir vlaknin, vitamin B6, folate, tiamina, magnezija, kalija in bakra. Vsebuje antioksidante flavonoide, ki pomagajo pri kroničnih boleznih. Ananas zmanjša intenzivnost vnetij in onemogoči nastanek raka na debelem črevesju.

    Dodaj
  • Dodaj
  • Ima veliko vitaminov A, C,E in K, floata, vlaknin in kalija. Poleg tega je dober vir tiamina, riboflavin, niacin, pantotenske kisline, kalcija in magnezija. Okrepi imunski sistem. Posušena papaja je biološko polnovredno živilo, ki blagodejno učinkuje na črevesno sluznico in ohranja črevesno floro.

    Dodaj
  • Uspešno delujejo proti visoki telesni temperaturi, ščiti prebavni sistem varujejo pred bakterijami, preprečujejo vnetje sečil, mehurja in ledvic, pospešujejo krvi obtok. Zavirajo razvoj rakavih celic pri rakih na debelem črevesju, prostati in možganih.

    Dodaj
  • Dodaj
  • Dodaj
  • Kivi je sadež, v katerem se skriva obilje koristnih hranilnih snovi. Med njimi še posebej izstopa vitamin C, kivi pa je tudi dober vir vitamina K, kalija in celo folne kisline.

    Dodaj
  • Marelice so bogat vir vlaknin in kalija. Uravnavajo prebavo. So odličen vir vitaminov A in C, kalija in vlaknin ter dober vir vitaminov E in K, beljakovin, magnezija, selena , niacin, bakra in mangana. Marelice zavirajo oksidativne okvare, ki nastajajo pri mnogih boleznih.

    Dodaj
  • So odličen vir vitamina K, vlaknin, kalcija, magnezija, kalija, mangana in bakra ter dober vir vitamin B6, tiamina, beljakovin in fosforja. Zaradi bogate vsebnosti pektina znižujejo raven holesterola v krvi, netopne vlaknine pa pospešujejo prebavo in preprečujejo črevesne motnje.

    Dodaj
  • Oskrbujejo živčevje ter možgane s potrebno energijo, hitro višajo tudi raven koncentracije in smo tako skozi celoten dan bolj vitalni in kreativni.  So odličen vir vlaknin, kalija, bakra in mangana ter vitamin B6, niacin, pantotenske kisline in kalcij.

    Dodaj
  • Pričarajo ti popoln zimski okus, ki te spomni na vse radosti tega časa.

    Dodaj
  • So izvrsten vir vlaknin in dober vir vitamina C in K ter kalija. Vsebujejo več pomembnih flavonoidov, ki pomagajo v boju zoper rakavega obolenja. Učinkujejo razstrupljevalno ter ustvarjajo ugodne razmere za koristne mikroorganizme in hkrati neugodne razmere za škodljive mikroorganizme.

    Dodaj
  • Za popoln zimski okus zMueslija, ki te spomni na radosti idiličnega prazničnega časa.

    Dodaj
  • sočno mehka jabolka s cimetom in vanilijo

    Dodaj
  • Suhe slive vsebujejo ogromno antioksidantov, vitaminov in vlaknin. Vitamin A poskrbi za naš vid, kožo in sluznico, pomaga pri utrujenosti, izboljša krhke nohte in krvaveče dlesni. V suhih slivah je tudi veliko vitamina C, ki povečuje imunsko odpornost organizma, manjša bolečine v mišicah in pospešuje nastajanje kolagena.

    Dodaj
  • So odličen vir vitamin K in mangana ter dober vir vitamin B6 in C, tiamina in kalija. Znižujejo tveganje za nastanek srčno-žilnih bolezni, ščitijo pred prezgodnjim staranjem, vplivajo na zdravje kosti, preprečujejo nastanek zobne gnilobe, krepijo imunski sistem in spodbujajo prebavo.

    Dodaj
  • Dodaj

* Obvezna polja

5,00 €
-
+

Potrditev izbire: vsebine paketa po tem koraku ni več možno spreminjati. (Lahko le cel paketek izbrišete iz košarice in ga znova sestavite.)

5,00 €