Različni kosmiči z dodatki po izbiri

polepšaj si dan

Klikni za prikaz brezglutenskih sestavin

Brez glutena

1. korak: Izberi količino

2. korak: Izberi osnovo (brezplačno)

  • Čarobni zimski okus, ki te spominja na praznični čas. Granola s cimetom in vaniljo ustvari edinstveno razvajanje brbončic.

    Dodaj
  • Hrustljavo zlato-rumeno zapečena domača granola z dodatkom medu. S svojim sladkim okusom ter hrustljavostjo popestri prav vsak zMuesli.

    Dodaj
  • Za vse ljubitelje pravega kakava in hrustljavega okusa.

    Dodaj
  • Okus nas spominja na toploto, praznični čas, radost in veselje. Domača granola z medenjakom popestri čisto vsak decemberski zMuesli.

    Dodaj
  • So okusen in zdrav dodatek, ki v mleku ostanejo lepo hrustljavi. Sestavljeni so iz polnozrnatega ovsa (ovseni kosmiči in ovsena moka), medu, kokosovih kosmičev ter ječmenove moke.

    Dodaj
  • Hrustljavčki so potopljeni v belo čokolado. Sladka kombinacija polepša dan vsakemu čokoladnemu navdušencu. Naši hrustljavčki se v mleku ne raztopijo.

    Dodaj
  • Nadvse hrustljava struktura, pomešana z mlečno čokolado in za piko na i so dodane tudi mlečno čokoladne luskice.

    Dodaj
  • So odličen vir kalcija, vlaknin, beljakovin, tiamina, mangana, selena, fosforja, magnezija, cinka, bakra, železa, pantotenske kisline in kalija. Zaradi velike vsebnosti ogljikovih hidratov so odličen vir energije.

    Dodaj
  •  Izpolnjujejo vse zahteve za idealno živilo, saj vsebujejo praktično vse snovi potrebne za ohranjanje zdravja in izboljšanje počutja. Poleg beljakovin in vlaknin so bogati tako z vitamini A, B, D in E kot tudi s fosforjem, manganom magnezijem, železom, tiaminom, niacinom, bakrom, folati, selenom in kalijem.

    Dodaj
  • Vsebujejo veliko kalija, fosforja, magnezija, vitamina B kompleksa in vitamina E. Blagodejno vplivajo na delovanje črevesja. Preprečujejo nastajanje sladkorne bolezni, dobro vplivajo na celoten živčni sistem, uporabljajo se pa tudi pri slabokrvnosti.

    Dodaj
  • So odličen vir vlaknin, beljakovin, niacin, mangana, železa, selena, vitamin B, B5, B6, folate, tiamina, riboflavin, magnezija, fosforja, cinka in bakra. Vsebuje betaglukan in antioksidante. Betaglukan zavira naraščanje telesne teže, kopičenje maščob.

    Dodaj
  • Izdelki na osnovi celih žitnih zrn so sestavni del zdrave prehrane. Zaradi vsebnosti ogljikovih hidratov, rastlinskih beljakovin, maščob, vitaminov, mineralov ter vlaknin so popolna mešanica za jutranji obrok.

    Dodaj
  • Vsebujejo veliko vitamina B1, ki je pomemben za tvorbo energije, saj pri presnovi pomaga razgraditi molekule ogljikovih hidratov v molekule glukoze. Glukoza je vir energije za možganske in živčne celice. Vsebuje tudi mangan, ki izboljšuje spomin in koncentracijo.

    Dodaj
  • Hrustljave blazinice z nežno in prefinjeno vaniljevo kremo, so idealna izbira za vse ljubitelje burbonske vanilje.

    Dodaj
  • Slastna in kremasta lešnikova sredica, ujeta v hrustljavo in puhasto kakavno blazinico.

    Dodaj
  • Cimet doda svojevrstno aromo, okus te popelje v najlepši čas v letu. So idealna izbira za praznični ter zimski čas.

    Dodaj
  • Rahla, penasta osnova in okus medu. Zaradi te kombinacije se ti medeni napihnjenčki stopijo v ustih.

    Dodaj
  • Odličen dodatek za popestritev vašega zajtrka. So nežno čokoladnega okusa. Narejeni so iz koruznega in riževega zdroba ter preliti s slastno čokolado. Vsebujejo tudi sedem vitaminov skupine B.

    Dodaj
  • Imajo visoko hranilno vrednost. Vsebujejo vitamin B, mangan, fosfor, cink. Riževi kosmiči ne vsebujejo glutena.

    Dodaj
  • Soja je zakladnica beljakovin. Beljakovine soje so po svoji sestavi kakovostno podobne živalskim beljakovinam, zato je soja zelo zaželena v vegetarijanski prehrani.

    Dodaj

3. korak: Izberi dodatke (brezplačno)

  • Vsebujejo namreč železo, natrij, kalcij, kalij in fosfor ter različne sadne kisline, vitamine A, B1, B2 in C, poleg tega pa imajo nizko energijsko vrednost (46 kcal/100g) in so tudi vir vlaknin.

    Dodaj
  • Bogata je z vitamini, minerali in barvilom antokian ter pripomore k boljšemu počutju, zagotavlja več energije, zavira proces staranja in ščiti pred negativnimi učinki prostih radikalov

    Dodaj
  • Višnje so odličen vir vitaminov A in C, vsebujejo veliko vlaknin, poleg tega pa v njih najdemo tudi precej kalija, bakra in mangana. Višnje vsebujejo tudi antociane in druge flavonoide.

    Dodaj
  • Vsebujejo veliko vitamina C in največ železa izmed vseh vrst sadja, zato so priporočljiva rešitev pri težavah s slabokrvnostjo.

    Dodaj
  • Ribez je bogat vir vitaminov, mineralov in vlaknin, slovi pa predvsem po izredno veliki vsebnosti vitamina C. Poleg tega vsebuje tudi vitamine A, B in E ter veliko kalija, kalcija, železa in mangana

    Dodaj
  • Vsebujejo 18 vrst aminokislin, vključno z nekaterimi, ki jih telo samo ne more tvoriti, 11 mineralov, 6 vitaminov ter nenasičene maščobe. Odlične so za krepitev imunskega sistema, povečajo proizvajanje rastnega hormona, uravnavajo krvni pritisk, zmanjšujejo holesterol, čistijo kožo.

    Dodaj
  • So odličen vir vitamina C, folne kisline, in beta-karotena. Prav tako vsebujejo kalij, magnezij ter vitamine B1, B2 in B3. 

    Dodaj
  • Krepi imunski sistem, zmanjšuje vnetja, uničuje viruse, bakterije in parazite, odstranjuje strupene snovi, pospešuje metabolizem in delovanje vseh organov.

    Dodaj
  • Dodaj
  • Eksotični sadež, ki je je bogat z vitamini A, B-kompleksom (še posebej z B6), C, E in beta karotenom, ki ga organizem potrebuje za tvorjenje vitamina A. Lahko se pohvali tudi z aminokislinami, kalcijem, železom, magnezijem, kalijem...

    Dodaj
  • Ima veliko vitaminov A, C,E in K, floata, vlaknin in kalija. Poleg tega je dober vir tiamina, riboflavin, niacin, pantotenske kisline, kalcija in magnezija. Okrepi imunski sistem. Posušena papaja je biološko polnovredno živilo, ki blagodejno učinkuje na črevesno sluznico in ohranja črevesno floro.

    Dodaj
  • Je odličen vir vitamin A, C in mangana. Je dober vir vlaknin, vitamin B6, folate, tiamina, magnezija, kalija in bakra. Vsebuje antioksidante flavonoide, ki pomagajo pri kroničnih boleznih. Ananas zmanjša intenzivnost vnetij in onemogoči nastanek raka na debelem črevesju.

    Dodaj
  • Zavira rakava obolenja, zdravi srce, zdravi ledvična obolenja, ureja prebavo, ohranja zdravo kožo, spodbuja rast las ter lesk.

    Dodaj
  • Bogat je z antioksidanti in pomaga okrepiti imunski sistem. Pomaga prikrepitvi kosti, odvajanju urina, uravnava prebavo, pomaga pri absorpciji železa.

    Dodaj
  • Vsebuje kalcij, folno kislino, bogata je z melaninom-pigmentom, ki je zadolžen za barvo kože, las in oči. Koži bo povrnila sijaj, 

    Dodaj
  • Visoka koncentracija vitamina C služi tudi za pospeševanje metabolizma in izgorevanje maščob. Poleg tega pomaranče vsebujejo tudi vitamin B, ki pomirja naše živce. Zaradi visoke vsebnosti kalcija krepi kosti in zobe, pantotenska kislina pa zagotavlja celično energijo.

    Dodaj
  • Pospeši metabolizem in zmanjša apetit, doprinese k bolj intenzivni proizvodnji želodčne kisline in kot rezultat odpravlja napihnjenost.

    Dodaj
  • So odličen vir vitaminov B6 in C, vlaknin, kalija in mangana ter dober vir folata, riboflanina, magnezija in bakra. Preprečuje nastanek raka na dojkah in na debelem črevesju. So izdaten vir kalija, pomagajo pri velikih telesnih naporih, uravnavajo prebavo, pomirijo želodec in izboljšujejo razpoloženje.

    Dodaj
  • Uspešno delujejo proti visoki telesni temperaturi, ščiti prebavni sistem varujejo pred bakterijami, preprečujejo vnetje sečil, mehurja in ledvic, pospešujejo krvi obtok. Zavirajo razvoj rakavih celic pri rakih na debelem črevesju, prostati in možganih.

    Dodaj
  • Kiselkast okus brusnic v kombinaciji z žlahtno 80% temno čokolado je pravo razvajanje brbončic.

    Dodaj
  • So odličen vir vitamina K, vlaknin, kalcija, magnezija, kalija, mangana in bakra ter dober vir vitamin B6, tiamina, beljakovin in fosforja. Zaradi bogate vsebnosti pektina znižujejo raven holesterola v krvi, netopne vlaknine pa pospešujejo prebavo in preprečujejo črevesne motnje.

    Dodaj
  • Oskrbujejo živčevje ter možgane s potrebno energijo, hitro višajo tudi raven koncentracije in smo tako skozi celoten dan bolj vitalni in kreativni.  So odličen vir vlaknin, kalija, bakra in mangana ter vitamin B6, niacin, pantotenske kisline in kalcij.

    Dodaj
  • Suhe slive vsebujejo ogromno antioksidantov, vitaminov in vlaknin. Vitamin A poskrbi za naš vid, kožo in sluznico, pomaga pri utrujenosti, izboljša krhke nohte in krvaveče dlesni. V suhih slivah je tudi veliko vitamina C, ki povečuje imunsko odpornost organizma, manjša bolečine v mišicah in pospešuje nastajanje kolagena.

    Dodaj
  • Marelice so bogat vir vlaknin in kalija. Uravnavajo prebavo. So odličen vir vitaminov A in C, kalija in vlaknin ter dober vir vitaminov E in K, beljakovin, magnezija, selena , niacin, bakra in mangana. Marelice zavirajo oksidativne okvare, ki nastajajo pri mnogih boleznih.

    Dodaj
  • Ugodno vplivajo na počutje, razstrupljajo organizem, krepijo ledvice, pospešujejo prebavo in spodbujajo spanec. 

    Dodaj
  • Vsebuje veliko vitamina C, betakarotena, folne kisline in mineralov kalija, kalcija, fosforja, železa, natrija in magnezija ter vlaknin, zaradi katerih se bo izboljšala vaša prebavasebuje veliko vitamina C, betakarotena, folne kisline in mineralov kalija, kalcija, fosforja, železa, natrija in magnezija ter vlaknin.

    Dodaj
  • So odličen vir vitamin K in mangana ter dober vir vitamin B6 in C, tiamina in kalija. Znižujejo tveganje za nastanek srčno-žilnih bolezni, ščitijo pred prezgodnjim staranjem, vplivajo na zdravje kosti, preprečujejo nastanek zobne gnilobe, krepijo imunski sistem in spodbujajo prebavo.

    Dodaj
  • Vsebujejo organske kisline (citronsko in jabolčno), vitamine A, B, C, E in K, železo, kalij mangan, magnezij, pektin, veliko količino antioksidanta antocianina,..

    Dodaj
  • sočno mehka jabolka s cimetom in vanilijo

    Dodaj
  • So izvrsten vir vlaknin in dober vir vitamina C in K ter kalija. Vsebujejo več pomembnih flavonoidov, ki pomagajo v boju zoper rakavega obolenja. Učinkujejo razstrupljevalno ter ustvarjajo ugodne razmere za koristne mikroorganizme in hkrati neugodne razmere za škodljive mikroorganizme.

    Dodaj
  • Za popoln zimski okus zMueslija, ki te spomni na radosti idiličnega prazničnega časa.

    Dodaj
  • Pričarajo ti popoln zimski okus, ki te spomni na vse radosti tega časa.

    Dodaj
  • So bogat vir antioksidantov, ki ščitijo pred boleznimi srca in ožilja. Vsebujejo tudi veliko pomembnih beljakovin in nenasičenih maščob ter vitamin B3, ki je pomemben pri uravnavanju holesterola.

    Dodaj
  • So hrustljavi in omamno dišeči. V zMuesliju bodo pričarali vonj in okus po decemberskih prazničnih dneh.

    Dodaj
  • Arašidi, oviti v wasabi (japonski hren) srajčko.

    Dodaj
  • Sveže pekoče paprike so bogat vir vitamina C, ki je močan antioksidant. Je bistvenega pomena za sintezo kolagena v notranjosti človeškega telesa. 

    Dodaj
  • So vir vitaminov B-kompleksa, ki uravnavajo presnovo, kalija, kalcija in magnezija ter posledično znižujejo visok krvni pritisk, zdravih maščob, ki znižujejo raven slabega holesterola, ter vlaknin, ki skrbijo za dobro prebavo.

    Dodaj
  • Vsebujejo veliko zdravih maščob in malo ogljikovih hidratov, kar posledično pomeni, da ne dvigajo krvnega sladkorja, ne spodbujajo izločanja inzulina ter ne vodijo v nihanje sladkorja, nabiranje kilogramov in konstantno željo po prehranjevanju. 

    Dodaj
  • Aameriški oreh zares pravi vir zdravih nenasičenih maščob, saj vsebuje le 10% nasičenih, je manj masten kot naš oreh, bogat pa je z vitaminom E, B1 in cinkom ter vlakninami.

    Dodaj
  • So odličen vir vitamina K, vlaknin, beljakovin, bakra, magnezija, fosforja, folate, beljakovin, kalioja, selena, mangana, cinka in železa.  Uravnavajo krvni tlak, znižujejo tveganje za težave srca in ožilja.

    Dodaj
  • So odličen vir vitaminov E, B, vlaknin, beljakovin, antioksidantov, riboflavin, mangana, magnezija, bakra in fosforja, niacin, kalcija, kalija, železa in cinka. Antioksidanti v mandljih znižujejo oksidativni stres in izboljšujejo raven zdravih maščob v krvi. Mandlji izboljšujejo krvni obtok, zmanjšujejo tveganje za odpoved srca in uravnavajo krvi tlak.

    Dodaj
  • Dodaj
  • Kokos je bogat vir anorganskih ionov, kot so kalij, natrij, kalcij, magnezij, fosfor,..

    Dodaj
  • Je zakladnica mineralov, beljakovin in fosforja, poleg tega pa vsebuje še vitamine A, B in C. Izboljšuje prebavo in absorpcijo vitaminov, topnih v maščobi in aminokislin.

    Dodaj
  • Kokos pomaga imunskemu sistemu, saj vsebuje zdrave protivirusne, proti glivične in protimikrobne nenasičene maščobne kisline.

    Dodaj
  • Temna čokolada vsebuje veliko kakava in prav zaradi tega ima veliko flavonoidov. Te delujejo kot antioksidant in antimutagen. Temna čokolada nam izboljša razpoloženje in povrne energijo, saj vsebuje teobromin, kofein, ki delujeta kot poživilo. Vsebuje pa tudi serotonim, ki je znan kot naravni antidepresiv.

    Dodaj
  • Čokolada se v ustih stopi in hitro doda svojo aromo. Skrivnost mamljivega okusa je v popolni kombinaciji kakovostnega kakava ter mleka.

    Dodaj
  • Za razliko od ostalih čokolad, bela čokolada ne vsebuje kofeina. Vsebuje veliko kalcija, fosfatov in vitamina B2.

    Dodaj
  • Za razliko od ostalih čokolad, bela čokolada ne vsebuje kofeina. Vsebuje veliko kalcija, fosfatov in vitamina B2.

    Dodaj
  • Izjemno kremasta tekstura, ki se v ustih hitro raztopi. Belgijski čokoladni mojstri pa so ji za piko na i dodali še aromo pomaranče, katera naredi čokolado še bolj izvrstno. Čokoladi doda prijetno svežino.

    Dodaj
  • Kremasta Belgijska čokolada, kateri je dodan izvrsten med. Skupaj tvorita izjemno mešanico okusov.

    Dodaj
  • .

    Dodaj
  • .

    Dodaj
  • .

    Dodaj
  • .

    Dodaj
  • S svojo sladkostjo ter dodatkom prvovrstne čokolade predstavlja pravo razkošje okusov.

    Dodaj
  • .

    Dodaj
  • Hrustljavost oreščkov v kombinaciji z nežnostjo čokolade povzroči popolno usklajenost okusov.

    Dodaj
  • .

    Dodaj
  • .

    Dodaj
  • Hrustljavost oreščkov v kombinaciji z nežnostjo čokolade povzroči popolno usklajenost okusov.

    Dodaj
  • Hrustljavost oreščkov v kombinaciji z nežnostjo čokolade povzroči popolno usklajenost okusov.

    Dodaj
  • So hrustljavi in omamno dišeči. V zMuesliju bodo pričarali vonj in okus po decemberskih prazničnih dneh.

    Dodaj
  • S svojo sladkostjo ter dodatkom prvovrstne čokolade predstavljajo pravo razvajanje brbončic.

    Dodaj
  • Slastna kombinacija razvaja naše brbončice.

    Dodaj
  • Skrivnosten, sladek in hrustljav okus popestri vsak zMuesli.

    Dodaj
  • Edinstvena kombinacija hrustljavih koruzic začinjenih s soljo bodo popestrile okuse zMueslijev tistim, ki si upajo eksperimentirati.

    Dodaj
  • Za tiste še malo bolj pogumne, slane hrustljave koruzice začinjene s kanček čilija.

    Dodaj
  • Čičerika čisti prebavila in spodbuja delovanje ledvic (iz telesa odvaja vodo). Zaradi visoke vsebnosti beljakovin pomaga pri preprečevanju bolezni srca in ožilja.

    Dodaj
  • Semena so bogata z omega 3 in proteini, ki jih vsebujejo kar okoli 20% glede na težo semen. Chia semena znižujejo krvni pritisk, uravnavajo prebavo in pomagajo pri izgubi odvečne teže.

    Dodaj
  • So odličen vir vitaminov B6, E, folate, vlaknin in beljakovin, pantotenske kisline, selena, mangana, fosforja, bakra, cinka, kalija, magnezija in železa. Vsebujejo tudi fitosterole- pomagajo pri zniževanju holesterola v krvi. Sončnično seme vsebuje številna esencialna hranila in zdravju koristne rastlinske snovi.

     

    Dodaj
  • Vsebuje veliko beljakovin, vlaknin, fosforja, magnezija, kalcija ter železa. Ne vsebuje glutena in je lahko prebavljivo

    Dodaj
  • Vsebujejo bogastvo mineralov, med katerimi še posebej izstopajo železo, magnezij in fosfor. Poleg tega vsebujejo tudi veliko cinka, ki preprečuje nastanek osteoporoze.

    Dodaj
  • Preprečuje srčno kap in zmanjšuje tveganje za različne srčne bolezni. Poskrbi za uravnavanje krvnega tlaka in preprečuje bolezni ožilja. Preprečuje strjevanje krvi, pomaga pri zniževanju sladkorja v krvi, uravnava prebavo ter preprečuje nastanek raka na prostati.

     

    Dodaj
  • Vsebuje veliko antioksidantov in protivnetnih snovi. Deluje proti glavobolu in prehladu, zboljšuje prebavo ter spodbuja izločanje žolčnega soka. Zmanjšuje kronično utrujenost in izboljšuje spomin. Pomaga pri migrenah, znižuje telesno temperaturo in umiri kašelj.

     

    Dodaj
  • Vsebuje veliko antioksidantov in protivnetnih snovi. Deluje proti glavobolu in prehladu, zboljšuje prebavo ter spodbuja izločanje žolčnega soka. Zmanjšuje kronično utrujenost in izboljšuje spomin. Pomaga pri migrenah, znižuje telesno temperaturo in umiri kašelj.

    Dodaj
  • Je pravo bogastvo hranilnih snovi, saj vsebuje veliko flavonoida, teobromina, magnezija in antioksidante, ki ščitijo naše telo.

    Dodaj
  • Odličen vir antioksidantov in fitohranil, vlaknin, vitaminov in mineralov. 

    Dodaj
  • Z antioksidanti bogati cimet ni samo dober za izboljšanje okusa. Uravnava krvni sladkor, izboljša občutljivost na inzulin, zmanjšuje tveganje za srčna obolenja ter deluje protivnetno.

    Dodaj

* Obvezna polja

6,30 €
-
+

Potrditev izbire: vsebine paketa po tem koraku ni več možno spreminjati. (Lahko le cel paketek izbrišete iz košarice in ga znova sestavite.)

NE SPREGLEJ: Vsi prvi 3 koraki so obvezni: vsak paketek mora vsebovati izbrano težo, osnovo in dodatke, v nasprotnem primeru naročilo ne bo veljavno.

6,30 €